ניהול תיקי השקעות

מעוניינים לקבל מידע על ניהול תיקי השקעות שברשותכם? היום ניתן לקבל את המידע הרלוונטי על תיקי ההשקעות באמצעות אתר אינטרנט מתקדם. המידע על תיקי ההשקעות לעיתים קרובות נשאר אצל יועצי ההשקעות, אך היום המידע הוא נגיש יותר וזמין 24/7 אונליין. המידע המתקבל במערכת מגיע מכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בארץ ומאפשר להשקיע בצורה נבונה עם שקיפות מירבית.

גמל להשקעה

האם קופות גמל להשקעה מניבות את הרווחים הגבוהים ביותר? בכדי לענות על התשובה הזו צריך להכיר את ההגדרה של קופות הגמל. קופות גמל הן למעשה משפחה של הסדרי השקעה הכוללת את קרן ההשתלמות, קרן הפנסיה וביטוח המנהלים. החסכונות הללו הם חשובים ביותר ומהווים אחוז גדול מהסדרי ההשקעה של עובדים במדינת ישראל.

חיסכון לילדים

קופת הגמל מאפשרות גם פתיחת חיסכון לילדים. תוכניות השקעה עבור הילדים נחשבות לתוכניות לטווח ארוך וניתן לקבל עליהן הטבות מס משתלמות. ככל שתקופת ההפקדה ארוכה יותר הרווחים מקופת הגמל יהיו גדולים יותר. ניהול תיקי השקעות דרך אתר אינטרנט מקצועי מאפשר גישה גם לתוכניות ההשקעה לילדים.

ניהול השקעות אונליין

כאמור, היום ניתן לבצע ניהול השקעות באמצעות אתר אינטרנט ייחודי ומתקדם אשר מנגיש עבור כל משקיע את המידע הרלוונטי והמעודכן ביותר של תיקי ההשקעות והביטוחים. אם אתם מעוניינים להינות מאתר אינטרנט המנגיש לכם את כל תיקי ההשקעות והביטוחים שלכם, אתם מוזמנים להירשם לאתר האינטרנט המתקדם ביותר – אתר עידן דיגיטלי.

ניהול תיקי השקעות דרך האתר עידן דיגיטלי

עידן דיגיטלי הוא אתר אינטרנט חדשני השייך לסוכנות ביטוח פנסיוני ומאפשר לראשונה גישה מלאה לכל הביטוחים ותיקי ההשקעות של כל משקיע. לעיתים קרובות עובדים בישראל אינם מודעים לכמות הכסף שיש להם בקופות הגמל ובביטוחי מנהלים. בכדי למנוע את שיחות הטלפון לנציגי חברות הביטוח וההשקעות ולקבל מידע על כל אחת מההשקעות בנפרד, אפשר בצורה נוחה לפתוח חשבון אישי באתר עידן דיגיטלי ולקבל גישה למידע מלא ועדכני במקום אחד. אתר האינטרנט עידן דיגיטלי מנוהל על-ידי סוכנות ביטוח פנסיוני המחזיקה רישיון ממשרד האוצר. אם החלטתם לפתוח חשבון אישי באתר עידן דיגיטלי, תיהיו בטוחים שתקבלו את כל המידע החשוב והעדכני ביותר הנוגע לכספים שלכם.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK