מערכת לאיתור חסכונות

מערכת לאיתור חסכונות הינה מערכת אפקטיבית וחכמה אשר מאפשרת לכל לקוח לאתר את מגוון החסכונות הקיימים. למעשה, עם השנים כולנו עוברים דירות, מחליפים מקומות עבודה, ובכך אנו מאבדים חסכונות רבים כגון קרנות השתלמות, פנסיה, וקופות גמל. מערכת לאיתור חסכונות נועדה ביותר עבור מקרים מסוג זה. כיום, ניתן לראות כי קיימים חסכונות אבודים לישראלים רבים בשווי של עשרות מיליוני שקלים, בדיוק לשם כך נוצרה מערכת לאיתור חסכונות.

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מחזיקה מערכת לאיתור חסכונות, ומתמחה בנושאים כגון קרנות ההשתלמות, הפרשות לקרן פנסיה, הפרשות לקרן השתלמות ומעניקה לכל לקוח שקיפות מלאה, ייעוץ וליווי מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, הסוכנות מרכזת עבור הלקוח את כל המידע הפיננסי והביטוחי שלו מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות באופן חודשי ונוח במיוחד.

קרנות ההשתלמות

קרנות השתלמות הן למעשה מכשיר חיסכון לטווח הקצר בינוני אשר מעניקה הטבות לטווח הארוך. ממש כמו לאכול את העוגה, ובכל זאת, להשאיר אותה שלמה. הלקוח מקבל את מירב ההטבות המגיעות לו מהשקעה של טווח ארוך, ומהצד השני, חוסך רק לטווח בינוני. למעשה, קרן ההשתלמות הינה קרן אשר המעביד מפריש לטובת העובד, כאשר לרוב מדובר על עשרות אחוזים אשר מהווים יתרון גדול ומשמעותי במיוחד עבור העובד.

הפרשות לקרן פנסיה

הפרשות לקרן פנסיה היא למעשה הפרשה אשר מופקדת בקרן הפנסיה של העובד על ידי המעביר בשיעור של עשרות אחוזים בלבד. עידן דיגיטלי היא סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון של משרד האוצר אשר מעניקה לכל לקוח שקיפות מלאה וייעוץ מקצועי ואישי לאורך כל הדרך. הסוכנות מרכזת עבור הלקוח את כל המידע הפיננסי והביטוחי מכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח על ידי מערכת אחת מתקדמת ופשוטה.

הפרשות לקרן השתלמות

הפרשות לקרן השתלמות הינה קרן אשר משמשת כאפיק חיסכון לפרקי זמן יחסית קצרים, אך כמובן שישנה אפשרות להמשיך ולהפריש לקרן לאורך כל החיים, עד גיל הפנסיה. כיום, ניתן לראות כי קרנות השתלמות הפכו לאפשרות החיסכון המבוקשת ביותר בקרב עצמאים ושכירים כאחד, אשר יכולים ליהנות ממגוון הטבות. מדובר בקרן אשר מעניקה הטבות מס משמעותיות, ולכן ניתן לראות כי יותר ויותר ישראלים בוחרים לחסוך באמצעות מכשיר זה.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK