שלושת השלבים שיעזרו לכם לשרוד כלכלית את מגפת הקורונה

על גלי מגפת הקורונה נישאות השלכות כלכליות מרחיקות לכת, הן ברמה האישית והן ברמה הלאומית והעולמית. יחד עם זאת, במקום להיכנס לחרדות כלכליות ולאבד את הכיוון, מן הראוי לכוון את המצפן לכיוונים הנכונים ולפעולות המושכלות. נציגי “עידן דיגיטלי” מתגייסים לסייע בהצגת דרכי פעולה שונות, וגם פותחים עבורכם מענה אנושי דיגיטלי מסביב לשעון בכל הערוצים האפשריים.

זכותכם לחשוש – חובתכם לפעול

בתקופה כל כך שונה ואחרת מכל מה שהכרנו עד כה, כל כך מלאה בחוסר ודאות בהיבט הבריאותי והכלכלי – לכולנו יש זכות לחשוש, זה לגיטימי. המוני שכירים יוצאים לחל”ת מבלי לדעת מה צופן להם העתיד התעסוקתי והפיננסי, והעצמאים מוצאים עצמם מול שוקת שבורה וריקה מהכנסות, כשבעורפם נושפות עדיין הוצאות שונות. הוסיפו לכך את העובדה החגיגית הבאה – פסח בפתח, וגם אם הפעם מטבע הדברים לא תארחו 20 איש בליל הסדר, עדיין יש הוצאות משפחתיות רבות.

אז נכון, המצב אינו אידיאלי בלשון המעטה, ועדיין חשוב מאוד לשמור ככל האפשר על היציבות והשפיות הכלכלית. במקום להיכנע לכאוס ולחוסר האונים, זה הזמן לפעול מול חברות ביטוח ובתי השקעות בהם מופקדים כספים וחסכונות שצברתם, ולעשות את הפעולות הפיננסיות המושכלות, הנכונות והמתאימות למצב. את אלה כמובן יש לעשות במשנה זהירות ולאחר התייעצות עם המומחים לדבר.

לפחות יש לנו את היתרון הטכנולוגי – אז בואו נשתמש בו – לכניסה למערכת החכמה שלנו לחצו כאן.

 

גם בקושי הגדול ביותר אפשר למצוא נקודת אור, ונקודת האור הגדולה שלנו היא העידן הטכנולוגי והדיגיטלי שבו אנו חיים. כיום, אפשר לבצע כל פעולה פיננסית אונליין ללא צורך להיפגש פנים מול פנים עם סוכן הביטוח או יועץ ההשקעות. יתרון נוסף נעוץ דווקא במצב ההסגר והבידוד שנכפה עלינו. עכשיו כשכולם נמצאים בבית, וכשמחוגי השעון כבר לא רצים בקצב מסחרר, יש יותר זמן לעשות סדר – גם בבית, גם במחשבות וגם בתיק הפיננסי. כדאי לנצל את ההזדמנות הזאת. זו בדיוק הסיבה לכך שב”עידן דיגיטלי” פתחנו את שירותינו כדי לתת מענה אנושי דיגיטלי 24 שעות ביממה בכל המערכות הדיגיטליות האפשריות.

ועכשיו תכלס, מה האפשרויות העומדות בפנינו?

במקום שבו ההכנסות הולכות ומצטמצמות, תזרים המזומנים נעצר, או במילים אחרות “אין כסף”, עצרו וקחו נשימה. אל תשכחו שלרבים מאיתנו יש כסף, אלא שהוא נמצא בתוכניות שונות בחברות הביטוח וחברות ההשקעות. מה אפשר לעשות עם הכסף הזה כדי לקבל מעט אורך רוח פיננסי? קיימות 3 דרכים עיקריות:

1 – הלוואות – באופן כללי ובפרט בתקופה הנוכחית, הגופים הפיננסיים במסגרתם השקעתם את כספיכם, מספקים הלוואות בתנאים טובים משמעותית מאלו של הבנקים. הריביות נמוכות באופן ניכר, יש הלוואות בלון והלוואות גרייס, ועוד ועוד אפשרויות שיכולות להתאים הן לעסקים והן לאנשים פרטיים.  כמובן שכל הצעה להלוואה חייבת להיבחן לאורכה, לרוחבה ולעומקה, תוך ביצוע השוואות עם גורמים שונים. ב”עידן דיגיטלי” נשמח לעזור ולכוון אתכם לבחירה הנכונה, כל אחד לפי צרכיו והיקף התיק הפיננסי שלו.

לחצו כאן לבדיקת זכאות להלוואה 

 

2 – משיכות כספים ופדיון קופות – כל מי שמבין מעט בעולם הכספים, יאמר לכם שהתקופה הזו אינה אידיאלית למשיכת כספים, וכדאי להימנע מכך. עם זאת, במצבים של חוסר ברירה, כשאנשים נתקעים ללא כסף נזיל, ייתכן שזהו המוצא היחידי והאחרון. בכל מקרה, גם אם  החלטתם לבצע משיכת כספים מחסכונות, קרנות וקופות, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שיידע לכוון אתכם לפעולות הסבירות, שיאפשרו לכם לקבל מחד מרווח נשימה ומאידך למזער ככל האפשר נזקים כלכליים שישפיעו עליכם בעתיד.

לחצו כאן לבדיקת איתור כספים 

 

3 – שינוי מסלולי השקעה – לבתי השקעות וחברות ביטוח יש עשרות מסלולי השקעה, ולא פעם צריך לבחון מעבר למסלול כזה או אחר בהתאם לצרכים ולמצב. יכול להיות שחלקכם אף שקלתם לשנות מסלול בנקודת זמן מסוימת אבל לא הייתם פנויים לכך. קחו את הזמן שקיבלתם כרגע כסוג של מתנה, וקבלו הכוונה מלאה ומקצועית לעשיית סדר בתיק הפיננסי. יתכן שיומלץ לכם להכין תכנית מגירה ו”לשבת על הגדר” – גם זו אפשרות לגיטימית, שעשויה למנוע מכם לבצע טעויות נמהרות, ולהיטיב איתכם בעתיד הקרוב.

לחצו כאן לכניסה למערכת החכמה שלנו  

 

המומחים של עידן דיגיטלי עומדים לרשותכם

עידן דיגיטלי, סוכנות הביטוח המתקדמת והדיגיטלית, פותחת עבורכם את כל הערוצים הדיגיטליים לקבלת הכוונה מלאה ומקצועית. במצב הנוכחי המאופיין באי בהירות כלכלית, המומחים שלנו נמצאים כאן כדי לשקף ולהבהיר בפניכם את התמונה הפיננסית המלאה, הכללית והאישית. כך, כשמגפת הקורונה תהיה מאחורינו – אתם תהיו הראשונים להתעשת ולהשיב את הסדר על כנו.

לבדיקה אישית לחצו כאן

 

 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK