קרנות נאמנות גמל להשקעה או פוליסת פרט

אנו נעזור לך לבחור את החיסכון המתאים והנכון ביותר עבורך ועבור משפחתך

השארת המזומנים שלכם בחשבון עובר ושב בבנק היא למעשה הדבר הכי לא חכם שתוכלו לעשות עם הכסף שלכם. כאשר הכסף יושב נייח ולא מושקע בשום דבר, הוא למעשה יורד בערכו בכל שנה, יחד עם הפיחות השנתי בערך המטבע. השקעה של כספכם בקרנות נאמנות, קופות גמל או פוליסת פרט, מאפשרת לכם לקבל עליו תשואה, מקדמת אתכם בדרך לעצמאות כלכלית, ושומרת על רכושכם.

 

יש לך כבר חיסכון ? – בדקו כאן 

 

פוליסת פרט – הכנה להוצאות עתידיות

חלק גודל מחברות הביטוח וההשקעות מציעות חבילות מוכנות מראש להשקעת כספכם. חבילות אלו עלולות לא להתאים לחייכם, ולכן להיות לא רלוונטיות. למרות זאת, עדיין חשוב שתעשו בכספכם שימוש נבון, ולא תשאירו אותו לצבור אבק בחשבון עובר ושוב. השקעה של כספכם בתבונה תאפשר לו לצבור ריבית, תשמור על ערכו מפני צניחה בערך המטבע, ובסופו של דבר תהפוך אתכם למבוססים יותר כלכלית. פוליסת פרט היא למעשה פוליסה אשר ניתן לעצב ולגבש בהתאם להוצאות עתידיות צפויות. תוכלו לרכוש פוליסת פרט ארוכת טווח, אשר תשמש לחיזוק וביצור החיסכון הפנסיוני שלכם, או לבחור בפוליסה לטווחים קצרים יותר. הגמישות הרבה של הפוליסה מאפשרת לכם לגבש חיסכון לקראת הוצאות עתידיות צפויות. אם אתם זקוקים למשל לסכום כסף עתידי למימון לימודים אקדמאיים לילד, לרכישת דירה חדשה או להחלפת הרכב – פוליסת פרט היא אפשרות נהדרת.

 

קופות גמל בשביל להזדקן בכבוד

לצד פוליסת פרט אשר מאפשרת חיסכון ארוך טווח לחפצים בכך, ישנה גם אפשרות לבחור בפנסיה סטנדרטית – קופת גמל. קופת הגמל היא בעלת יתרונות וחסרונות לעומת פוליסת הפרט. יציאה מהחיסכון של קופת גמל לפני הגעה לגיל פרישה, מחייבת תשלום קנס ומס מיוחד בסכומים לא מבוטלים. העובדה שתקבלו את הסכום רק כאשר תצאו לגמלאות, הופכת את קבלת התשלום לתלויה בהחלטות ממשלה ומדינה בנושא. היתרונות של קופת גמל נובעים מכך שהסכום אשר צברתם בהשקעות בה, הוא פטור ממס לחלוטין. קופת גמל מאפשרת לכם להשקיע במשך שנים ארוכות, ולקבל את מלוא הסכום בלי צורך לוותר על עשרות אחוזים. הסכום בקופת הגמל שלכם אמנם נעול, אך זה בדיוק מה שמבטיח שתקבלו אותו בדיוק כאשר תזדקקו לו במיוחד, בגיל הפרישה, ולא תתפתו לעשות בו שימוש למימון דברים אחרים.

 

קרנות נאמנות – לתת לכסף שלכם לעבוד

קרנות נאמנות מאפשרות השקעה במדדים מגוונים. מדובר בהשקעה עקיפה כאשר הכסף שלכם יכול להיות מושקע במדד מסוים, כמו החברות המובילות באירופה או בישראל. הכסף שלכם למעשה לא רוכש את המניות עצמן, אלא מושקע בבית השקעות אשר מתחייב לעשות זאת עבורכם. קרנות נאמנות מאפשרות לכם להשקיע סכום כסף על פי רצונכם, ולקבל עליו תשואה אם השקעתם בהתאם לתנודות השוק. קרנות הנאמנות מחייבות אתכם לצבור מעט ידע, ולקבל החלטה בנוגע לאופן ההשקעה המתאים לכם ביותר. לחילופין, תוכלו פשוט להשקיע בבית השקעות מצטיין, ולתת למומחי השקעות לטפל בכספים עבורכם.

 

בחרו את צורת החיסכון המתאימה לכם ביותר

צורת החיסכון המתאימה לכם ביותר היא אינדיבידואלית. לכל אדם יש אילוצים שונים אשר הופכים אפשרויות חיסכון לפחות או יותר רלוונטיות עבורו. אדם מבוגר למשל, לא ייהנה כמעט בכלל מהיתרונות של התחלת השקעה בקופת גמל, מאחר והיא לא צפויה לצבור תשואה בשנים מעטות כל כך. אדם אשר אמור לבצע השקעה גדולה בשנה הבאה, עלול להיפגע מהשקעה מסוכנת מדי במדדים לא יציבים. נסו לגבש את האילוצים שלכם בנוגע להשקעה והשימוש בכסף לידי תמונה אחידה. רק לאחר מכן תוכלו לבחור את אפשרות ההשקעה התואמת לכך ביותר.

 

 

הירשמו כאן ונחליט יחד 🙂

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK