השקט שלפני הסערה – עד כמה אתם מכוסים ?

נזקי השיטפונות וההצפות שהביאו עימן הסערות העזות שפקדו את ארצנו לאחרונה מהווים תזכורת לכל אחד ואחת לעצור ולבדוק: איזה כיסויים ביטוחיים יש לי נגד נזקי טבע? איזה פיצוי אוכל לקבל במקרה של פגיעת גוף או רכוש כתוצאה מנזקים אלו? ובכלל, כיצד ניתן וכדאי לבדוק ולבחון את הכיסוי הביטוחי רגע אחד לפני…

לחצו כאן לקבלת כל מידע במערכת חכמה אחת

חייבים לייחס חשיבות לנזקי טבע ולהיערך בהתאם

מזג אוויר סוער המלווה ברוחות וגשמי זעף כגון אלו שפקדו אותנו בשבועות האחרונים, עלול לגרום נזקים כבדים לרכוש ולגוף. יש קשת רחבה של נזקי טבע שעלולים לפקוד כל אחד ואחת מאיתנו – הצפות של בתים שגורמות לנזקי רכוש כבדים, עץ שנופל על רכב חונה או פוגע באדם חלילה, חפצים שמתעופפים ברוח המשתוללת ופוגעים ללא הבחנה בגוף וברכוש.

אנשים רבים אינם ערים ואינם מייחסים חשיבות מספקת לנזקי טבע אלה, ובוודאי שאינם משייכים אותם אליהם, מכיוון שהם חריגים ונדירים יחסית. עם זאת, כאשר נזק כזה מתרחש, ולצערנו נוכחנו שאיש אינו מחוסן מפניו, הוא עלול לגרור הוצאות עצומות והפסדים כלכליים הרי גורל. כשמדובר בסיכון כזה שיכול להשפיע על העתיד בצורה מכרעת, יש להיערך אליו ולוודא שאתם מכוסים מכל הכיוונים.

עד כמה אתם מכוסים? הגיע הזמן לבדוק 

מי ידאג לכם אם רכושכם או גופכם ייפגעו כתוצאה מסערה או שיטפון? מי יפצה אתכם על הוצאות והפסדים כספיים שייגרמו לכם  בעקבות זאת? אם אתם מתכוונים לסמוך על “חוק פיצוי נפגעי טבע”, חשוב שתדעו שהוא מחייב את המדינה לפצות משקים חקלאיים בלבד – לא את הדירה שלכם, לא את הרכב שלכם, גם לא את גופכם. אם אתם מאמינים שיש לכם כיסוי לשיטפון או אסון טבע בפוליסת הביטוח שלכם – אל תסתמכו על הזיכרון המעומעם, אלא בדקו בדיוק איזה כיסוי יש לכם.

לא כל פוליסה מכסה את שלל נזקי הטבע (למשל פוליסות של בתי עסק), אך בהחלט ניתן להרחיב פוליסה ולשלם פרמיה מוגדלת בשיעור 0.4% מסכום הביטוח של המבנה שתכסה את מרב הנזקים. פוליסות סטנדרטיות לא מכסות למשל נזקי צנרת כתוצאה מקרה. על נזקי גוף ניתן לקבל פיצוי רק אם אתם מבוטחים בביטוח חיים, ביטוח בריאות, תאונות אישיות  או אובדן כושר עבודה, וגם כאן יש לבדוק אם הפוליסה כוללת סעיף שקובע פיצוי בגין נזקי טבע.

 

את בדיקת הכיסוי הביטוחי צריך לעשות עם המומחים לדבר

כבר הבנתם שצריך לבדוק את הכיסויים הביטוחיים שלכם בקפידה, אבל חשוב שתפנימו עוד פרט מהותי בעניין הזה. כדי לבחון את הדברים ביסודיות, כולל כל האותיות הקטנות, נדרשת עין מקצועית ומנוסה שכלום לא ייעלם משדה הראייה שלה. לכן, אל תנסו לבצע את הבדיקה החשובה הזו לבד. הסתייעו במומחה שיבדוק ויוודא שהביטוח שלכם אכן מכסה את כל מה שחשוב לכם. רק כך תוכלו לחוש בטוחים ולהרשות לעצמכם לישון בשקט.

המומחים של עידן דיגיטלי לא ישאירו לכם מקום לספק

עידן דיגיטלי , סוכנות הביטוח המתקדמת והדיגיטלית היא הכתובת המיטבית לבדיקת הכיסויים הנדרשת. המומחים שלנו יבדקו עבורכם במהירות ובמקצועיות אם תיק הביטוח המצוי שלכם תואם את הרצוי על ידכם. במסגרת הבדיקה המקיפה נוודא שהדירה שלכם, הרכבים וכל הנכסים שצברתם במהלך השנים, אכן מכוסים בדיוק כפי שאתם רוצים שיהיו. בנוסף, נדאג לוודא שהכיסויים הביטוחיים שלכם ושל כל בני משפחתכם הם הנכונים והטובים ביותר על פי גילכם ומצבכם – כיסוי אובדן כושר עבודה, ביטוח בריאות (לרבות ניתוחים, השתלות ותרופות שלא בסל הבריאות), ביטוח סיעודי ומחלות קשות, ביטוח חיים ומשכנת ועוד.

בדיקה מפורטת כזו תציב לנגד עיניכם תמונת מצב בהירה של כל הכיסויים וההגנות שלכם, ותבטיח שגם אם תינזקו חלילה מנזקי טבע כלשהם, תפוצו ברמה המקסימלית, לא תישאו בהפסדים כספיים ולא תיפול עליכם קטסטרופה כלכלית. השקט שלפני הסערה יבטיח לכם את השקט שאחרי הסערה.

שיהיה לכולנו חורף נעים, שקט וחמים, ובעיקר בטוח.

לביטוח חדש לחצו כאן

לקבלת כל מידע במערכת חכמה אחת לחצו כאן

 

 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK