הפרשות לפנסיה

אנחנו עובדים רוב החיים שלנו, אבל מגיע הזמן שאנחנו סוגרים התיק ויוצאים לפנסיה. כדי לשמור על רמת חיים גם אחרי שמסיימים לעבוד, צריך לסדר הפרשות לפנסיה. וכך אתה יודע שאתה מקבל משכורת קבועה לכל החיים שלך גם אחרי שנתת החלק שלך ויצאת לפנסיה. עם עידן דיגיטלי תקבל שירות הפרשות לקרן השתלמות, ביטוחי בריאות או הפרשות לקרן פנסיה עם צוות מקצועי שיעזור לך לבנות תוכנית הכי מתאימה לך, לשמור על איכות חיים כל החיים שלנו גם אחרי שלא עוד יכולים לעבוד או בכל מקרה של צורך. וכך אתה מקבל שקט נפשי שאתה מסודר בכל החיים שלך בכל המצבים.

בזמן שעובדים, תמיד בונים תוכנית חיסכון כדי למצוא כסף בזמן הצורך בשביל לא להיתקע או לתת לשום דבר להשפיע על איכות החיים שלנו. עם ביטוחי בריאות אתה יודע שלא משנה מה קורה שיכול להפריע לך לעבוד לתקופה מסויימת או כל בדיקות רפואיות או טיפולים שעולים הרבה כסף, אתה תקבל כל הצרכים והפיצויים שלך אפילו אם זה סכום הרבה יותר מזה ששילמת על ביטוח בריאות, אתה תקבל כל פיצוי וכל עזרה או תנאים שאתה צריך כדי לשמור על איכות חיים שלך ושל המשפחה שלך.

עם הפרשות לפנסיה אתה תקבל הכנסה קבועה לכל החיים שלך גם אחרי שאתה לא עוד יכול לעבוד כדי לשמור על רמת חיים ולספק למשפחה שלך, זה חשוב מאוד כי ניהול כסף חשוב באותו מידה של הכנסת כסף ועם הפרשות לפנסיה או הפרשות לקרן השתלמות אצל עידן דיגיטלי תקבל תוכנית עם ייעוץ והדרכה של צוות ותיק, מומחה ומקצועי לקבל כל מבחר של כל תוכנית של הפרשות לפנסיה כדי לארגן הכנסה קבועה לכל החיים בלי להרגיש. אתה יכול לעבוד עד גיל מסוים ואחרי שלב כלשהו מגיע הזמן של הפנסיה, וכדי לשמור על אותו רמת החיים שלך בדרך הכי טובה עם בחירת התוכנית הכי מתאימה לך לפי כל התכנון שאתה רוצה עם התחשבות בהרבה פקטורים כמו התוכניות שלך לעתיד ועוד דברים כדי לארגן לך התוכנית הכי טובה לקבל הכנסה קבועה לכל החיים על ידי תוכנית הפרשות לקרן פנסיה.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK