ביטוח תאונות אישיות

אילו סוגי ביטוח נחשבים לפופולריים ביותר? היום ניתן לקבל הצעות על ביטוח מסוגים שונים דרך אתר אינטרנט המתמחה בביטוח. אחד מסוגי הביטוח הפופולריים נקרא ביטוח תאונות אישיות. ביטוח לתאונות אישיות הוא ייחודי בכך שחברת הביטוח מכינה אותו בהתאם לפרמטרים מסויימים של המבוטח, כלומר הביטוח הוא לא דומה אצל כל מבוטח. הפרמטרים השונים כוללים את מצב בריאותו של המטופל, גילו וסוג עבודתו.

ביטוח סיעודי

ביטוח נפוץ נוסף הוא ביטוח לסיעוד. מטרת הביטוח הסיעודי היא לספק גב כלכלי למצבים בהם המבוטח נפגע או חלה במחלה שהביאה אותו למצב סיעודי. הפיצוי מחברת הביטוח בפוליסות של ביטוח סיעודי הוא בדרך כלל חודשי.

הצעות לביטוחים שונים

על מנת שיהיה נוח לבחור את הביטוחים הפופולריים ביותר, הוקם אתר אינטרנט המאפשר לבצע השוואת מחירים ותנאים בין הצעות הביטוח השונות. יש חשיבות לבדיקת כל הצעה ולהתייחס לתנאים הניתנים למאובטח, לפני ההתייחסות למחיר.

בדיקת ביטוחים

בכדי לבדוק אילו סוגי ביטוח קיימים למבוטח לפני רכישת ביטוח חדש, כדאי לפתוח חשבון אישי באתר האינטרנט עידן דיגיטלי. האתר עידן דיגיטלי מאפשר גישה לכל המידע על קופות הגמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסייה וביטוחי מנהלים לכל עובד המעוניין במידע הזה. בדיקת ביטוחים היא חשובה בכדי למנוע כפל ביטוח ופוליסות דומות המכסות את המבוטח. למבוטחים רבים ישנם פוליסות ביטוח המכסות את אותם תחומים. בכדי למנוע את המצבים הללו, כדאי לבצע בדיקה של כל פוליסות הביטוח.

גישה למידע על ביטוח תאונות אישיות דרך אתר האינטרנט עידן דיגיטלי

ביטוח תאונות אישיות מספק כיסוי למקרים של פציעה או פגיעה. גם אם אתם לא חושבים על מצבים כאלה, כדאי שתדעו שתאונות רבות קורות בבית עצמו ולא ניתן לדעת מה תיהיה והאם תיהיה פציעה כלשהי. כאמור, הפוליסה לכיסוי לתאונות האישיות נבנית יחד עם סוכן הביטוח במיוחד עבור הלקוח החדש. הפרמטרים שנלקחים בחשבון בעת הכנת הפוליסה עבור תאונות אישיות ללקוח כוללים את גיל המבוטח, המצב הבריאותי שלו, תחום המקצוע בו הוא עובד וגובה משכורתו. אם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם לפי תחומי הביטוח שצויינו, אתם מוזמנים לפנות לאתר עידן דיגיטלי ולהינות ממערכת מצויינת ונוחה למעקב אחר הביטוחים שלכם.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK