ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח חיים למשכנתא הינו ביטוח פופולרי ונפוץ במיוחד בישראל. למעשה, ביטוח חיים למשכנתא הינו הכרח של ממש, כאשר הבנק אשר מעניק את המשכנתא ללקוח למעשה מחייב אותו לרכוש ביטוח חיים למשכנתא על מנת למזער סיכונים ככל האפשר. ביטוח חיים למשכנתא ניתן לעשות ישירות מול הבנק, או מול חברות הביטוח השונות. כמו כן, לפני רכישה של ביטוח חיים למשכנתא יש לערוך סקר שוק על מנת להבטיח את המחיר הטוב ביותר ולהוזיל עלויות כספיות רבות. עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. כמו כן, הסוכנות מציעה שירותי ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח משכנתאות ועוד.

ביטוח חיים

ביטוח חיים למעשה נועד להעניק למובטח הגנה מפני סיכונים אפשריים. ביטוח זה מעניק למבוטח פיצוי כספי במידת הצורך על מנת להעניק לו הגנה כלכלית ושמירה על רמת חיים אליה היה רגיל הן עבורו והן בני משפחתו. ניתן לראות כי יותר ויותר ישראלים מבינים את החשיבות הרבה של ביטוח זה ובוחרים לרכוש עבורם את הביטוח על מנת ליהנות מביטחון ושקט נפשי.

ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא למעשה מתחלק לשני ביטוחים שונים. הראשון הוא ביטוח למשכנתא, אשר נועד להבטיח ביטחון למשפחה במקרה של מוות. במילים אחרות, במידה והחייב נפטר בטרם עת, משפחתו יקבלו את הנכס. הביטוח השני נקרא ביטוח מבנה למשכנתא. ביטוח זה למעשה אומר כי הנכס משועבד לבנק עד להשלמת כל תשלומי ההחזר של ההלוואה. כמו כן, עלות של ביטוח זה משתנה בהתאם לגורמים שונים כגון שווי הנכס, מצב בריאותי של הלווה, עלות השיפוץ והבנייה ועוד.

ביטוח משכנתאות

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מתמחה בשירותי ביטוח משכנתאות בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK