סוכן ביטוח והר הביטוחים – המפתחות שלך לבדיקת ביטוחים

איתור כפל ביטוח הוזלת עלויות והכי חשוב התאמת כיסויים לצרכים האישיים שלך

לאורך השנים, כמעט כל אדם צובר תוכניות ביטוח רבות. ביטוחים אלו נרכשו לעיתים בעקבות מבצע חסר תקדים במקום העבודה, חרדה בשל תקופה קשה, חשש ממוקד כלשהו או פשוט המלצות מחברים. עם הזמן והשנים יש נטייה לשכוח חלק מהביטוחים הללו, וכדי לשוב ולגלות אותם יש לעשות בדיקת ביטוחים מקיפה. במאמר זה, נפרט על בדיקת ביטוחים באמצעות סוכן ביטוח והר הביטוח.

 

מתי כדאי לעשות בדיקת ביטוחים?

ביצוע בדיקת ביטוחים הוא תהליך ארוך ומורכב. התהליך כולל מחקר מעמיק אודות קרנות הפנסיה שלכם בכל אחת מחברות הביטוח בישראל ובעולם, במטרה להעניק לכם תמונת מצב אמינה של מצבכם הנוכחי מבחינת הכיסוי. פעמים רבות, ישנה חפיפה בין הביטוחים השונים, והם למעשה מכסים נזקים וסיכונים דומים. במקרים אלו, בדיקת הביטוחים יכולה לחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים, פשוט על ידי כך שהיא תאפשר לכם לצאת מתוכניות כפולות. בדיקת ביטוחים היא הכרחית גם לאחר שינוי גדול באורח החיים, לרבות אסון חלילה. במצבים כאלו, לא פעם תוכניות הביטוח שלכם אמורות להיות מופעלות ולסייע לכם בשעת הצרה. אם יש לכם ספק אם מגיע לכם פיצוי ומאיזה קרן, עליכם לבצע בדיקת ביטוחים. לבדיקת הביטוחים עליכם להגיע עם כלל מספרי הטלפון שברשותכם, וכלל המסמכים הנוגעים לעניין. בצעו חיפוש גם בפלאפון הסלולארי אחרי מספרים תחת שמות כמו כלל פנסיה טלפון או הראל ביטוח בריאות טלפון. אם היה ברשותכם ספר טלפונים פיזי, כדאי לחפש גם בו אחרי שמות כמו הראל ביטוחי בריאות טלפון או הפניקס ביטוח בריאות.

 

היתרונות של בדיקת ביטוחים באמצעות סוכן

בין אם מדובר על בדיקת כיסוי או זכאות לאובדן כושר עבודה, ובין אם זהו פשוט ניסיון לעשות סדר במצבכם הפיננסי – אין תחליף לבדיקת ביטוחים מפורטת באמצעות סוכן. סוכן ביטוח יעיל, בין אם הוא עובד באופן פרטי או דרך חברה, יוכל להכווין אתכם אל כלל מאגרי המידע הרלוונטיים. הניסיון של הסוכן מאפשר לו לבצע חיפוש ומחקר מעמיק, ובה בעת גם להסביר לכם את משמעות הממצאים. הסוכן יוכל לפנות באופן ישיר אל כלל חברות הביטוח הפעילות בישראל, ולדרוש מהן, בהסכמתכם כמובן, את כל התוכניות הרשומות על שמכם או על שם אנשים מהמשפחה שאתם יורשיהם. ההסבר אודות משמעות הממצאים הוא חיוני, מאחר והוא מאפשר לתרגם את השפה המקצועית לשפה נגישה יותר, מה שיאפשר לכם לקבל החלטות בנוגע לשינויים אותם הייתם רוצים לערוך בתוכנית הביטוח. כמו כן, הסוכן יוכל להעניק לכם עזרה במשיכה וקבלת קרנות שהשתחררו.

 אז איך משיגים סוכן ביטוח הכי מתאים ?לחצו כאן

 

כיצד הר הביטוח שינה את התמונה בענף?

איתור ביטוחים באמצעות הר הביטוח חולל מהפכה בענף. המדינה הנגישה כלי יעיל ופשוט לתפעול, אשר מאפשר לכל אדם לקבל תמונת מצב אודות כלל הביטוחים הרשומים על שמו בישראל. בדיקת ביטוחים באמצעות הר הביטוח נמשכת מספר דקות, והיא מתאפשרת חינם אין כסף בפעם הראשונה שתבצעו אותה. בדיקת הביטוחים באמצעות האתר שלך הר הביטוח תספק לכם רשימה של כלל הביטוחים אשר נמצאים ברשותכם. אם תהיו מעוניינים במידע מעמיק יותר בנושא, תוכלו לפנות לאיש המקצוע אשר יוכל להסביר לכם את הממצאים – סוכן הביטוח שלכם.

 

החופש לעצב את הביטוחים על פי הצרכים בהווה

בדיקת ביטוחים צריכה להיות רק השלב הראשון בעיצובו של תיק הביטוחים שלכם. הביטוחים, שכאמור נרכשים בזמן מסוים ונובעים מהרצון לצמצם הפסדים עתידיים, צריכים לעבור עדכונים תקופתיים בהתאם לצורכיכם המשתנים. לאחר שתקבלו את כלל המידע הרלוונטי, יהיה עליכם להחליט איך אתם רוצים שתיראה הפוליסה שלכם בשנים הבאות. רק כך תוכלו להפיק את המרב מהבדיקה.

שנתחיל 🙂

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK