איך בוחרים סוכן ביטוח פנסיוני מקצועי אמין ומתאים ביותר ?

בחירת סוכן ביטוח פנסיוני אינה בחירה פשוטה. אנשים רבים נמנעים כמעט באופן יזום מהתמודדות עם למידת פרטי הפנסיה שלהם. מדובר בהימנעות שנובעת בין השאר מהחשש לחשוב על גיל הפרישה ועל הזקנה הממשמשת ובאה. למרות זאת, סוכן ביטוח פנסיוני יוכל להבטיח את עתידכם, והחיסכון הכספי והרווח אשר תוכלו להפיק משירותיו, יאפשרו לכם לפרוש בנוחות וברווחה.

 

למה כדאי להיעזר בשירותי סוכן ביטוח פנסיוני?

ההזנחה של הפנסיה שלכם היא למעשה ויתור על הזכות שלכם לשלוט על עתידכם. אם אינכם מכירים את פרטי ההסכם הפנסיוני עליו אתם חתומים, אם אין לכם מושג כמה אתם מפרישים בכול חודש לקרן הפנסיה, אם אין לכם מושג מהי העמלה אותה אתם משלמים – אתם למעשה מסתכנים באובדן של מאות אלפי שקלים. קשה מאוד להתחיל ולהתעמק בתחום הפנסיה, בין השאר מאחר והניירת הרשמית מלאה בפרטים ומושגים אשר כתובים בשפה מקצועית מורכבת. בדיוק מהסיבה הזו, כדאי מאוד לשקול להיעזר בשירותי סוכן ביטוח פנסיוני. סוכן ביטוח פנסיוני יאפשר לכם להגיע לגיל הפרישה מתוך הבנה מלאה של הכסף אשר נצבר לכם. הוא יוכל להציע לכם מגוון עצום של אפשרויות לשינוי החיסכון הפנסיוני שלכם, ולהתאמה שלו לשאיפותיכם האישיות. בקיצור, מדובר בנותן שירות אשר השכר על עמלו יהיה רק שבריר מהכסף שתקבלו בגיל הפרישה כפועל יוצא משירותיו.

 לבדיקה און ליין ובחירת סוכן אישי לחץ כאן

אמון והבנה הדדית הם תנאי חובה

חשוב מאוד לבחור סוכן ביטוח פנסיוני ברמה גבוהה. מדובר בנותן שירות עם השפעה מכרעת על עתידכם, ולכן חשוב שהוא יהיה אדם עליו אתם סומכים במאת האחוזים. אמון והבנה הדדית הם פרמטרים הכרחיים לבחירת סוכן ביטוח פנסיוני. חשוב מאוד שהסוכן שתעבדו עמו יהיה אדם שלא דבק בו רבב ושאינו מונע מאינטרס אישי כזה או אחר. ההבנה ההדדית ביניכם לבין הסוכן, תאפשר גם תקשורת פתוחה וישירה. כך הסוכן מצידו יוכל לומר לכם אם התוכניות לחיסכון הפנסיוני שלכם נראות לו מוגזמות ולא תואמות ליכולת הכלכלית שלכם, ואתם מצידכם תוכלו להציע שינויים באסטרטגיית החיסכון אותה הוא יציע לכם.

 

ידע בנוגע לאפיקי השקעת כספי קרן הפנסיה

מעבר לאמינות וליכולת לנהל עם הסוכן שלכם תקשורת פתוחה, חשוב מאוד שיהיה לו הידע המקצועי הדרוש. סוכן ביטוח פנסיוני חייב להכיר באופן מושלם את אפיקי השקעת כספי קרן הפנסיה הזמינים בישראל ובעולם, וכן אפשרויות השקעה נוספות כמו קופת גמל או קרן השתלמות. השקעת כספי הפנסיה חייבת להתאים לשאיפות של החוסך כמו כפפה ליד. חלק מהקרנות ישקיעו את הכסף באופן הרפתקני יותר, ואחרות בצורה שמרנית. חלק מהקרנות יעסיקו מומחי השקעות מובילים, ואילו אחרות יציעו עמלות זולות יותר. חשוב מאוד שהסוכן עמו תעבדו יוכל לסבר את אוזניכם באשר לאפשרויות החיסכון השונות, ולהכווין אתכם אל הקרנות המתאימות לכם ביותר. רק כך תוכלו להפיק את המרב מהייעוץ שלו, ולצאת לדרך חדשה של ביטחון כלכלי עתידי.

שנתחיל ? 

יכולת לליווי אישי, והיכרות עם שינויים צפויים במצב הפיננסי

הליווי האישי במהלך העבודה עם הסוכן, דורש ממנו היכרות אינטימית עם מצבכם הפיננסי הנוכחי והעתידי. החיסכון הפנסיוני הוא למעשה השתקפות של מצבכם הפיננסי והרווחים שלכם לאורך כל החיים. ההיכרות האינטימית של הסוכן עם תמונת המצב העכשווית והעתידית של ההכנסות שלכם, תאפשר לו להכווין אתכם לנתיב חיסכון פנסיוני תואם. ללא ההיכרות הזו, הסוכן עלול להתבסס אך ורק על מצבכם הנוכחי, ולהתעלם משינויים צפויים אם בשל תמורות במצבת כוח האדם בחברה, או עקב רצונכם לעשות שינוי מקצועי בעתיד הרחוק.

לבדיקה חינם און ליין היכנסו

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK