איזה ביטוחים יש לי

איזה ביטוחים יש לי הינה שאלה אשר מעסיקה משפחות רבות בישראל, ויחידים כאחד. בעקבות הפופולריות הגבוהה סביב הנושא איזה ביטוחים יש לי ניתן לראות כי כיום קיימים מוצרים רבים אשר נועדו במטרה לעזור לקהל הרחב לעשות סדר במגוון הביטוחים הקיימים, ולמנוע מצב של כפל ביטוחים.

 

למעשה, המטרה העיקרית של בירור של איזה ביטוחים יש לי היא למנוע כפל ביטוחים ובזבוז של כספים רבים וכפל תשלומים. יותר מכך, כיום ניתן לראות כי בישראל ״נזרקים״ מאות אלפי שקלים מדי שנה בעקבות התופעה של כפל ביטוח. בדיקה של איזה ביטוחים יש לי יכולה לחסוך כסף רב ולמנוע בלבול.

 

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל.

 

כמו כן החברה מתמחה בשירותי איתור כספים, איזה קופות יש לי, איפה הביטוחים שלי ועוד.

 

פנו אלינו ונעזור לכם למצוא בקלות את כל הביטוחים- קבלו מומחה אישי והמלצות המתאימות רק עבורך


איזה קופות יש לי

איזה קופות יש לי הינה שאלה חשובה במיוחד אשר הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות בישראל. רבים מאיתנו רוכשים ביטוחים רבים, ויכולים להגיע למצב של כפל ביטוחים מתוך העדר ידע בתחום. תפקידו של סוכן הביטוח הוא לעזור לקהל הרחב לעשות סדר, ולחסוך כסף רב.

איפה הביטוחים שלי

בדיקה בהירה ופשוטה של איזה ביטוחים יש לי או איפה כל הביטוחים שלי יכולה לחסוך כסף רב לכל אחד ואחת, ולמשפחות רבות בישראל. כיום ניתן לערוך את הבדיקה בפשטות ובקלות דרך האינטרנט או דרך סוכן הביטוח.

איתור כספים

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מתמחה בשירותי איתור כספים ברמה הגבוהה ביותר, בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK