תוכנית חיסכון מומלצת

העם היהודי ידוע בנטיותו לחסוך. בגלל תכונה זו, עמינו עבר בהצלחה תקופות קשות כעם וכיחידים. הביטוי “לשים משהו בצד” הוא ביטוי שגור במקומותינו וטוב שכך. קיימות תרבויות רבות, בעיקר בעולם השלישי, שהמושג “תוכניות חיסכון” רחוק מהם והם נוטים לבזבז כל אגורה שהם מרוויחים על הנאות השעה.

ואם לחסוך, אנחנו מחפשים תוכנית חיסכון מומלצת. וכמו בכל תחום כיום, האופציות רבות והחברות הרבות העוסקות בתחום לרבות הבנקים מפתים אותנו לכאן ולכאן.

הם מספרים לנו מהו חיסכון מומלץ ומה כדאי לנו לעשות עם כספינו המיותר אם יש כזה. הם אומרים לנו שתוכנית חיסכון מומלצת מבוססת על פיזור סיכונים מה שבעקרון הוא דבר נכון אבל לעולם לא נדע אם המלצותיהם עבורנו לחיסכון מומלץ הן המלצות כנות או מעורבים בהן אינטרסים אחרים שהם אינטרסים של הגוף בו הם עובדים. איך בוחרים תוכנית חיסכון מומלצת

לכן צריך להיזהר ולבחור חברה או גוף שהאינטרס היחידי שלו בהמלצה על תוכניות חיסכון (אם ניתן הדבר) יהיה אתם. ישנן חברות כמו עידן דיגיטלי שמתמחות בתחומים אלו.

הן מתעסקות הן בפיננסים והן בביטוחים. כל הביטוחים.

חברות אלו בנויות מראש בכדי להציע לכם תוכנית חיסכון מומלצת רק עבורכם. בין התיק הפיננסי שלכם לתיק הביטוחי, יש להן את התמונה הכוללת על מצבכם. והם ימליצו ויעשו את הטוב ביותר עבורכם.

חברות אלו כמו עידן דיגיטלי אינן קונות ומוכרות מניות. זהו אינו עיסוקן. אך הן מומחיות בנושאי קרן פנסיה וקרן השתלמות בעיקר וזה מעבר למומחיותן בתחום הביטוחי.

חברות כמו עידן דיגיטלי מציעות ללקוחותיהן פלטפורמה דיגיטלית ברורה ושקופה בה הם יוכלו לבחון בכל זמן נתון את מצבם הביטוחי והפיננסי לטווח ארוך. הכל במסך מחשב אחד.

הן יהיו אתר הביטוחים שלכם. מעין מערכת לאיתור ביטוחים. הרי כולנו נאבדים בים הביטוחים שיש לנו בסוכנויות השונות. לא מוצאים את הידיים והרגליים שלנו בסבך הביטוחים ותוכניות החיסכון שלנו. רק עידן דיגיטלי מרכזת את כל האינפורמציה הזאת עבורכם (קראו בהרחבה על הר הביטוח).

היא תהיה אתר הביטוחים שלכם ומערכת איתור הביטוחים שלכם. לא תצטערו לרגע כי פתאום הייאוש ייעשה לכם הרבה יותר נוח.

מחפשים ביטוח? מחפשים תוכנית חיסכון מומלצת?

הקלידו עידן דיגיטלי במנוע החיפוש ומצאו תוכניות חיסכון המתאימות בדיוק לצרכיכם. צאו לדרך חדשה ובטוחה בכל הקשור לתיק הביטוחים שלכם ובתיק ההשקעות והחיסכון לטווח ארוך.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK