מערכת לאיתור ביטוחים

מעוניינים לקבל מידע על ביטוחים קיימים והצעות משתלמות לביטוח? דרך מערכת לאיתור ביטוחים, תוכלו לקבל מידע על ביטוחים הרשומים על שמכם והצעות מחיר לכל סוגי הביטוח השונים כגון ביטוח תאונות אישיות, ביטוח דירה, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו”ל, ביטוח רכב וביטוח משכנתא. בכדי לחסוך לכם את הפנייה לכל חברת ביטוח בנפרד בכל תחום ביטוח, תוכלו לקבל כמה הצעות במקביל ולהינות משירות מהיר ויעיל ביותר.

מלבד הצעות מחיר לביטוח, גם לחסכונות תוכלו למצוא מערכת דומה. הצעות להשקעות שונות בביטוח מנהלים, קופת גמל וקרנות השתלמות תוכלו לקבל באתר אינטרנט מתקדם המאפשר לכם לקבל הצעות ממספר קרנות וקופות המתאימות להשקעה של הכספים שלכם.

מערכת לאיתור חסכונות

בשנים בהן הריבית של הבנקים על החסכונות היא נמוכה, ישנן הצעות אחרות המאפשרות לחסוך את הכסף עם אופציות להגיע לרווחים. באמצעות מערכת לאיתור חסכונות, תוכלו להגיע למוצרי החיסכון הטובים ביותר הקיימים היום. אם אתם עובדים בתור שכירים וצריכים לבחור קרן השתלמות או קופת גמל, תוכלו לעשות זאת דרך אתר מקצועי המאפשר לכם לקבל כמה הצעות במקביל של קופות גמל וקרנות השתלמות לעובדים שכירים.

הפניקס

חברת הפניקס מציעה פתרונות ביטוח מתקדמים לכלל האוכלוסייה בישראל. באמצעות מערכת אינטרנטית מתקדמת, תוכלו לקבל הצעות מחיר מהחברה לפי תחום הביטוח שבחרתם.

כספים אבודים

בכדי שיהיה לכם סדר בכל הביטוחים הקיימים אצלכם, אתם מוזמנים להירשם לאתר עידן דיגיטלי המספק לכם מידע אמין ומהיר על כל הביטוחים והחסכונות הקיימים על שמכם. אם יש כספים אבודים בקרנות או קופות אשר רשומות על שמכם, אתר עידן דיגיטלי ימצא עבורכם את אותם כספים המגיעים לכם.

עובדים שכירים בישראל אשר עוזבים מקום עבודה, לעיתים לא מודעים לקופות גמל ולקרנות אשר נפתחו עבורם בתקופת עבודתם. המידע על כל כסף השייך לכם הוא משמעותי ומאפשר לכם להגיע לאותם כספים בצורה יעילה ומהירה.

אתר עידן דיגיטלי מציע לכם – מערכת לאיתור ביטוחים

לשימוש במערכת לאיתור ביטוחים של אתר האינטרנט עידן דיגיטלי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר, וצוות האתר יספק לכם את כל המידע הדרוש לכם לגבי פוליסות הביטוח בכל תחום. יש לכם ביטוחים מעבודות קודמות שאין לכם את המידע לגביהם? דרך אתר עידן דיגיטלי תוכלו לקבל את כל המידע על הביטוחים הרשומים על שמכם באופן מהיר ומקצועי.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK