חברת ביטוח דיגיטלית או סוכנות ביטוח דיגיטלית

מעוניינים לקבל הצעות משתלמות לביטוח ממספר חברות ביטוח שונות? דרך פנייה לחברת ביטוח דיגיטלית, תוכלו להגיע להצעות הטובות ביותר בתחום הביטוח. באמצעות מערכת אינטרנטית, תוכלו לקבל את כל המסמכים הרלוונטיים אליכם כגון אישורים לצורכי מס או אישורים להצהרות הון, אישור העדר תביעות ודו”חות שנתיים. השימוש במערכת דיגיטלית לביטוח היא יעילה למבוטחים ולסוכני הביטוח. היתרון לסוכני הביטוח נמצא באפשרות שלהם לבצע פעולות עבור לקוחות קיימים וחדשים.
מערכת לסוכנים ויועצים
סוכני ביטוח ויועצים פנסיונים יכולים להינות ממערכת לסוכנים ויועצים מתקדמת ונוחה ביותר. המערכת הדיגיטלית מספקת לכם את כל המידע הנחוץ על הביטוחים השונים והכספים של הלקוח שלכם היושבים בקרנות ובקופות השונות. בתור סוכני ביטוח ויועצים פנסיונים, תוכלו להשתמש בפלטפורמה הזו להשגת לידים לסוכני ביטוח של מבוטחים חדשים המחפשים פתרונות ביטוח משתלמים.
איך משיגים לידים לסוכני ביטוח?
על מנת שתוכלו להגיע ללקוחות חדשים, המערכת הדיגיטלית מאפשרת לכם לבצע שיתוף פעולה עם מנהלי המערכת ולהגיע ללקוחות אשר מחפשים סוכן ביטוח מקצועי. מלבד פוליסות ביטוח, גם מידע על תיקי השקעות ניתן להוציא מהמערכת הדיגיטלית על כל לקוח קיים או חדש אשר הצטרף לשירות הביטוחי שלכם. כל ליד אשר יגיע אליכם מהאתר יכול להביא איתו אנשים נוספים כמו בני משפחה וחברים של אותו לקוח. לכן, משתלם ביותר לכל סוכן ביטוח או יועץ פנסיוני להירשם למערכת ביטוח דיגיטלית המספקת את כל המידע למבוטחים וליועצים ולסוכנים.
ניהול תיקי השקעות
לקבלת מידע על ניהול תיקי השקעות ומידע על הביטוחים שלכם, אתם מוזמנים להירשם לאתר האינטרנט עידן דיגיטלי. האתר עידן דיגיטלי נחשב לפורץ דרך בתחום הביטוח וקרנות השתלמות ופנסיה ומאפשר לכם להגיע לכל המידע החשוב ביותר לכם במהירות ובנוחות. השימוש באתר עידן דיגיטלי הוא נוח הן למבוטחים והן לסוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים, ומספק לכם את כל המידע הנחוץ לעבודה שלכם תחת קורת גג אחת.
אתר עידן דיגיטלי מציע לכם – שירות מקצועי בדומה לחברת ביטוח דיגיטלית
בתחום הביטוח והפיננסים פונים לטובים ביותר, ולכן פנייה לסוכנות ביטוח דיגיטלית היא האופציה האידאלית ביותר למבוטחים ולסוכנים ויועצים. לקבלת פרטים נוספים על השירות המקצועי של אתר עידן דיגיטלי, השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג האתר יחזור אליכם בהקדם.
כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK