ביטוח רפואי לחול

המטרה העיקרית של ביטוח רפואי לחול היא לאפשר למבוטח שקט נפשי וביטחון גם במדינה זרה במגוון רחב של מקרים וסיטואציות לא צפויות כגון אובדן, נזק, בעיה רפואית, מחלה, ועוד. אין ספק כי בעיות אשר יכולות לצוץ במהלך הטיול עלולות להרוס את כל החופשה, בדיוק לשם כך נועד ביטוח רפואי לחול. ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבינים את החשיבות של ביטוח רפואי לחול ובוחרים לרכוש ביטוח זה עוד בטרם נסיעתם. עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. בנוסף, החברה מציעה לקהל הרחב ביטוח רפואי לחול,

ביטוח רפואי, ביטוח רפואי לחו”ל, ביטוח תאונות אישיות ועוד.

ביטוח רפואי

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מתמחה בשירותי ביטוח רפואי, בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל.

ביטוח רפואי לחו”ל

ביטוח רפואי לחו”ל הינו חשוב במיוחד ותפקידו הוא להעניק לנוסע ביטחון ושקט נפשי במהלך שהותו במדינה זרה. ישנם יתרונות רבים לביטוח זה כגון: הנפקת דרכון חלופי במקרה של אובדן על ידי חברה הביטוח, כיסוי של נזקי גוף, אובדן, תאונות, מחלה ועוד. כמו כן, ביטוח זה מותאם ליעד הנסיעה, למצבו הבריאותי של הנוסע, במשך הנסיעה, ועוד.

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות הינו ביטוח חשוב במיוחד אשר מעניק פיצוי למבוטח במקרה של תאונה שיכולה להוביל לנכות זמנית או קבועה, מוות, אובדן כושר עבודה, סיעוד, שברים, אשפוז, כווית, ועוד. תאונה אישית הינה למעשה חבלה גופנית אשר נגמרה כתוצאה מאירוע בלתי צפוי, שנגרם על ידי גורם חיצוני.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK