אמנת שירות  

ללקוחות עידן דיגיטלי סוכנות לביטוח פנסיוני

        שם הסוכנותעידן דיגיטלי סוכנות לביטוח פנסיוני 2017 בע"מ       

מספר רשיון: 515649879
                

אמנת שירות זו נעשתה על מנת להסדיר ולהגדיר את הערכים והכללים על פיהם תתנהל מערכת היחסים בין סוכנות הביטוח עידן דיגיטלי לבין לקוחות הסוכנות.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות, סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 03/10/2018, ועניינה מתן מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות, מול סוכן הביטוח, נותן השירות.

 

  1. אנו מתחייבים לנהוג מול לקוחותינו בשקיפות, בכבוד , בהוגנות ותוך שמירה על פרטיותם כמובן!

 

  1. אנו נקיים עם לקוחותינו תקשורת יעילה וזמינה. מענה ראשוני לכל פנייה יינתן תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

 

  1. אנו נספק מענה ראוי ומקצועי לפניית לקוחותינו ונמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל האפשר לכל לקוח, בין באמצעות שיחה טלפונית ובין באמצעות פגישה תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח ובהתאם לבקשתו במשרדי החברה.

 

  1. אנו מתחייבים לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת כל לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר הביטוחי, והכל, מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

 

  1. אנו מתחייבים למסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותינו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

 

  1. אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ונביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

 

  1. אנו זמינים עבורכם לשירות דיגיטלי באתר החברה באזור האישי www.idandigitali.co.il
  2. למענה טלפוני או לתיאום פגישה בטל. 0515180170. שעות העבודה של המשרד בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00.

 

באפשרותך לפנות אלינו גם בדרכים הבאות:
אתר האינטרנט:idandigitali.co.il
באמצעות המייל: i@digital-s.co.il
ניתן גם לשלוח פנייה למס פקס: 073-7890071

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK