איתור כספים אבודים – פגישה פרונטלית דיגיטלית

איתור כספים אבודים נשמע ברגע הראשון כמו משהו שמעורר סקפטיות, אבל כיום מדובר בהליך חוקי ומוסדר שמשרד האוצר עומד מאחוריו. מהם אותם כספים אבודים? איך הם הלכו לאיבוד, ואיך אתם יכולים למצוא אותם ולהשתמש בהם? מומחי עידן דיגיטלי נותנים את התשובות כאן ועכשיו.

בואו נבין קודם כל מה זה כספים אבודים

כספים אבודים הם כספים שקיימים בשטח, אך מסיבות שיפורטו מיד – הם נשכחו מבעליהם. נשמע לכם מוזר שבמרחבי העולם הפיננסי מסתובבים כספים שאין להם דורש? נראה לכם לא הגיוני ששכחתם מקיומם של כספים הרשומים על שימכם? המציאות מוכיחה שזו עובדה קיימת, ושזה קורה לכל אדם נורמטיבי, גם למסודרים והקפדנים ביותר. רבים מאיתנו שוכחים, לא עוקבים או לא מודעים לקיומם של כספים הרשומים על שמנו. ה

כספים הללו נערמים אי שם בין דפים מצהיבים של פוליסות נושנות ומוצרי ביטוח שכבר אינם רלוונטיים לנו, נחבאים בקופות גמל, קרנות השתלמות, חסכונות פנסיוניים וביטוחי מנהלים שעברו ממקום למקום או שאינם פעילים, ולעיתים גם מסתתרים בנבכי ביטוחי חיים וחסכונות שונים של קרובים שנפטרו. אלה הם הכספים האבודים, ויכול להיות שחלק מהם שייך לכם.

 

לאיתור כל הכספים בעזרת מומחה הירשמו כאן


איך כספים הולכים לאיבוד? יש לכך סיבות ודרכים שונות

כספים, כמו כל חפץ אחר, עלולים ללכת לאיבוד כאשר הם או בעליהם נתונים למעברים ושינויים שונים. בשוק הפיננסי ובעיקר בשוק החסכונות הפנסיוניים, חלו בשנים האחרונות תמורות רבות. לפני שנת 2008 רוב קופות הגמל, קרנות הפנסיה וקרנות ההשתלמות היו מנוהלות באמצעות הבנקים. בשלב מסוים (בעקבות ועדת בכר) אלו עברו לניהולם של חברות ביטוח ובתי ההשקעות, ללא אישור מפורש מהלקוחות ולעיתים גם מבלי שיהיו מודעים בכלל למעבר הזה.

הוסיפו לכך את העובדה שבשנים האחרונות חברות ביטוח רבות נמכרו או התמזגו והרי לכם מתכון בטוח לטשטוש, בלגן ואובדן קשר עם כספים רבים שמוגדרים כאבודים ושאין להם דורש. סיבות נוספות להיעלמותם של כספים מחיינו קשורות במעברים שונים: מעבר דירה, מעברים בשוק בעבודה או שינויים שחלו אצל המעביד, מעברים לחו”ל ואפילו מעברים בין סוכני ביטוח. אך אל דאגה, ניתן למצוא אותם באמצעות איתור כספים אבודים – הר הכסף.

מה שחשוב זה שהיום אפשר לאתר את הכספים האבודים הר הכסף

עד עכשיו עסקנו בדרכם של הכספים אל הלא נודע, ועכשיו נספר לכם איך למצוא כספים כאלה וכמה זה קל. כיום ניתן לבצע איתור כספים אבודים מכלל הגופים בישראל באמצעות בדיקה שנעשית על ידי כלי ייחודי וחדשני – מערכת סליקה פנסיונית המאושרת במשרד האוצר – הר הכסף. מדובר בפלטפורמה דיגיטלית שמרכזת בתוכה את כל החסכונות הפנסיוניים שנצברו לזכותו של כל אדם.

הכלי הזה העומד כיום לרשות כל אדם, עובד, מעסיק, יועץ פנסיוני או סוכן ביטוח (לרבות סוכן דיגיטלי), מספק תמונה בהירה וחדה של החיסכון הפנסיוני. מלבד היכולת לפדות את הכספים ולהשתמש בהם – בסיטואציה כזו המאופיינת בנגישות, שקיפות ותחרות חיובית בענף החיסכון הפנסיוני, נפתחות גם האפשרויות להוזיל עלויות ולשפר רווחים בתיק החסכונות של כל אחד.

פגישה פרונטלית דיגיטלית – ואתם מסודרים!

כל אחד יכול להיכנס היום ל”הר הכסף” – מנוע משרד האוצר לאיתור כספים אבודים ולנסות לאתר את כספיו. עם זאת, שיטוט בהר יהיה אפקטיבי הרבה יותר כאשר ייעשה על ידי “מורה דרך” מנוסה שיעלה על עקבות הכספים האבודים ובהמשך גם יטפל בהם עבורכם. מורה הדרך הזה הוא סוכן דיגיטלי שיעשה לכם את כל העבודה בצורה המקצועית והיסודית ביותר. זה בדיוק מה שנעשה עבורכם ב”עידן דיגיטלי” – סוכנות לביטוח פנסיוני, והכל מבלי שתצטרכו לצאת מהבית – בפגישה פרונטלית דיגיטלית.

במסגרת הבדיקה שאנו מבצעים, נאתר עבורכם את כל הכספים הפנסיוניים שלכם. מכיוון שהבדיקה מתבצעת על פי מספר תעודת זהות ולא לפי שם של חברה, אנו יכולים לאתר כספים שנחסכו עבורכם מיום שנולדתם – בין אם על ידכם ובין אם על ידי הוריכם.

בפגישה הדיגיטלית שנערכת עם מומחה מטעמנו שהינו מורשה משרד האוצר, אנו משלבים גם הסבר מפורט וגם דו”ח מרכז של כל הכספים. בסיום הליך איתור הכספים נעזור לכם לטפל בריכוז הקופות והחסכונות, לבחון את תנאי הזכאות למשיכה או לקבלת הלוואה, לסייע בשיפור דמי הניהול ועוד – כמובן בהתאם לצרכים האישיים של כל אחד ואחת.

לאיתור כל הכספים ולקביעת פגישה לקבלת פרטים הירשמו כאן


כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK